LÄNGE sen...

Nu var det för längesen jag bloggade o jag sitter här o vet knappt vart jag ska börja... Det har ju hänt en hel del sen sisst..

Jag har haft fullt upp hela dagarna och igår tog jag o mannen en riktig slappadag, vi sov på soffan till kl 12 o så hämtade Gabriel barnen o när dom kom hem la vi Tim för middags-vila o dom stora ville ha lite frukt o se på film i deras rum så när vi fixat det la vi oss igen på soffan o låg där till 14.3o.. GUUUUD så skönt..
Det händer typ aldrig att vi gör så..
Sen fick vi för oss att åka till Gekås mest för att köpa vinterkängor till Melwin som använt sina allvädrersstövlar fram till nu.. Så det blev duschen o sen packa ihop oss..
Väl framme hittade vi skor till både Tim o Melwin o sen fick dom stora gå till leklandet, (jag älskar leklandet på Gekås, barnen älskar det ännu mer) Jag o mannen o Tim gick in på Gekås o köpte några underställ till barnen, + lite annat bra o ha. Efter det kollade vi lite på julklappar, men kunde inte riktigt bestämma oss för vad vi skulle ha så det blev en del småsaker bara. Vi ska ju dit en gång till innan julen :-)

Det har blivit lite tradition att åka dit typ dagen innan jul o köpa det sissta...

När vi kom hem var kl 20.oo o vi åt lite kvällsmat o la barnen, sen la vi oss på soffan igen o det dröjde inte länge innan både jag o Gabriel sov igen..

MEN idag vaknade jag som en pigg och utvilad människa... Jäkligt skön känsla...
Nu ska jag ta tag i saker här hemma, det ska städas o tvättas o fixas lite. För nu går jag på 3 jobbnätter o då blir det inte mkt gjort här hemma...

Så inatt blir det mkt nytt på bloggen en massa bilder ska jag försöka få in på lite allt möjligt...


Avslutar med några bilder från Negerbolls-baket med bästisarna.... Skratt o fjanteri hela tiden.. :-)











Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?